close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיול לקירגיזסטן– מדוע משתלם לצאת בטיול מאורגן

מערכת שורשח אדר ב, תשעט15/03/2019

ה לא פשוט למצוא חומר עבור מטיילים עצמאיים במדינה. זאת בזמן שבמסגרת טיול מאורגן, הכל מוכן, הכל מסודר, ויש מדריך שמספק את כל המידע הנדרש על המדינה, על התרבות וההיסטוריה שלה

תגיות:
יש מקומות בעולם אליהם אפשר לטוס באופן עצמאי, מדינות באירופה הקלאסית, מדינות במזרח אירופה, ארצות הברית, מדינות במזרח אסיה. אך יש מדינות, שהן אומנם פתוחות למטייל הישראלי, הן מאפשרות לו לטייל בשטחן באופן עצמאי, אך מוטב לו לבחור בטיול מאורגן.

טיול לקירגיזסטן זו דוגמא לכך. אם רוצים ליהנות ממה שיש למדינה המדהימה הזאת להציע לנו, מוטב לנו לחפש חברה אשר מוציאה לשם טיולים מאורגנים. כך אנחנו גם נהנה מכל האתרים והמקומות שיש למדינה להציע לנו, וגם אנחנו
נוכל לטייל בצורה בטוחה, מסודרת, מאורגנת, בלי לדאוג יותר מדי ובלי לחשוש.

צריך לומר, טיול לקירגיזסטן זה לא עניין מסובך, לא מדובר במדינה מסוכנת, לא מדובר במדינה שנמצאת בעימותים צבאיים או כל דבר דומה לזה. יחד עם זאת, לא מדובר במדינה מערבית קלאסית. היא נמצאת במזרח אסיה, גובלת עם סין במזרח, קזחסטן בצפון, אוזביקסטן במערב וטג'יקיסטן בדרום. בעבר היא היתה שייכת לברית המועצות והפכה להיות מדינה עצמאית לכל דבר ב-1991. אומנם יש בה רוב מוסלמי, אך היא מדינה ידידותית לישראל והאסלאם בה איננו קיצוני.

מדוע משתלם לטייל בקירגיזסטן
ייתכן ויהיו אנשים שלא יבינו את סוד קסמה של מדינה זו, הרי כפי שאמרנו לא מדובר במדינה מערבית קלאסית וגם לא במדינה אקזוטית כמו מדינות באפריקה או במרכז אמריקה, אך יש למדינה הזאת לא מעט מה להציע לנו.

מדובר במדינה הררית, עם אגמים עצומים, קרחונים (הקרחון השישי בגודלו בעולם נמצא במדינה), פארקים לאומיים שמשתרעים על פני שטח נרחב ועוד. במילים אחרות כל מי שאוהב טבע, אוהב לעשות טארקים וליהנות מאווירה של שלווה ושקט, יצא בה בדיוק את מה שהוא מחפש.

מדוע נכון לבחור בטיול מאורגן
כאמור, ניתן לעשות טיול לא מאורגן בקירגיזסטן, אך צריך לומר את האמת, זה לא פשוט. התחבורה הציבורית שם איננה ברמה גבוהה, זה לא קל להגיע ממקום למקום, מרבית התושבים אינם דוברי אנגלית, וזה יכול להיות מאוד מורכב להגיע אל מקומות מסוימים.

במסגרת טיול מאורגן אפשר ליהנות ממסלול אשר החברה המארגנת יוצרת במיוחד עבור המטיילים, הטיול מתבצע בליווי של מדריך ישראלי שמתמחה באזור וכן מדריך מקומי דובר השפה, במשך כל הטיול נהנים מאוטובוס תיירים, בתי מלון ברמה טובה, וכן זוכים ליהנות מחוויות מקומיות אשר לא בהכרח אפשר ליהנות מהן אם יוצאים לטיול באופן עצמאי. למשל, הופעות מקומיות, ארוחה במסעדות מיוחדות, שיחות עם מקומיים, ביקורים בשווקים ועיירות קטנות ולא מוכרות ועוד.

חשוב להדגיש עוד נקודה, זה לא פשוט למצוא חומר עבור מטיילים עצמאיים במדינה. זאת בזמן שבמסגרת טיול מאורגן, הכל מוכן, הכל מסודר, ויש מדריך שמספק את כל המידע הנדרש על המדינה, על התרבות וההיסטוריה שלה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה